30 Mart 2016 Çarşamba

Büyükçekmece - Gürpınar Sahil


Havalar güzelleşirken, mevsimlerden baharı yaşarken, kış uykusundan uyanmış ayılar gibi hissederken kendimi ilk kez Gürpınar - Büyükçekmece sahilinde buldum.
Hep duyduğum ama gitmek kısmet olmayan bozulmamış bir sahil varmış , civarda yaşayanların çoğunluğu Trakyalı olunca keyfine düşkün insanların bulundukları ortamın da güzel kaldığını görmüş oldum.

İstanbul kazan ben kepçe misali geçen gençliğim; evli, mutlu, çocuklu olunca gezmelere olan inancım biraz umut dolu yarınlar gibi olmaya başladı. Ev işi, şirket işleri, bebekle ilgilen, yemek yap derken sosyal hayat sıfırlandığı anda kendimi o güzel sahilde denizin kokusunu içime derin derin çekerken buldum.

Yeni ve favori mekanım bundan sonra buralar:) Mangal yaparken, çay içerken gören olursa bekleriz efendim:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder