27 Nisan 2013 Cumartesi

Bursa



    Geçtiğimiz haftalarda aklıma nereden geldi bilinmez; Bursa'ya gitmeyi düşünüyordum. Durumu önce abimle paylaşıp hadi gidelim dediğimiz sıra ağzında bakla ıslanmaz dedikleri tabirle abimin Facebook'ta Bursa'ya gideceğim demesi üzerine kısa sürede 35 kişinin katılmak istemesinden turist kafilesi modunda hepsiyle bugün eğlenceli ama bir o kadar yorucu güzel bir Bursa çıkarması yaptık, iletişim yönü kuvvetli insan olmamdan dolayı Suudi Arabistan'dan Türkiyeyi gezmeye gelen çifti de yanıma kattım. İngilizce - Türkçe bilmediklerinden ortamda bir tek bana görev düştüğü için itina ile ilgilendim vesselam ; rehberlik ücreti alsam köşeyi dönerdim kesin ama maksat muhabbet olsun güzel bir arkadaşlık oluştu bundan sonrası gelir artık  :)

Şimdi biraz izlenimlerimden kareleri ekleyeyim..



Öncelik olarak İDOBUS u kullandığımızdan, inince Bursa kart alıp içine toplu yükleme yaptık. (otobüs 2.30 lira, metroya kadar götürüyor ve metroda 1.60 lira olmak üzere rahatlıkla günü birlik gidip gelinebilir ) Metro ile Şehreküstü durağında inince bizi Şehreküstü Camii karşılıyor,


Ardından yolu biraz devam edince solunuzda Ulu Camii beliriyor. tabii biraz tabirim İstanbul gibi bir yerde bir semtten bir semte geçerken il değiştirir gibi olduğu için oradaki "biraz" kavramı küçük şehirlerde yaşayanlara uzun olabilir..:)



Ulu Camii'nin içerisinde de abdest alma yeri vardır.



Bursa'ya gelinir de İskender Kebab'ı yenilmez mi? :)


-Eee kim yapıyor tabiisi :P


Tavuk İskender'i düşünmedim değil hani; kaçmasalar iyiydi:))

Pek çok fotoğraf çektik ama günün yorgunluğundan bu kadarını özet geçebiliyorum.
Yakın bir zamanda yeniden gidebilirim, gidilip görülmesi gereken yerlerden biriydi..






4 yorum:

  1. gezin bakalım nasılsa bir gün bizede sıra gelir

    YanıtlaSil
  2. İsmail abi, sanırım sıra sana geldi? Ankara yolcusu kalmasın :)

    YanıtlaSil
  3. Canan blogun ismi de ne güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Murat çok teşekkür ederim:) Hoş geldin:)

    YanıtlaSil